Tuesday, September 20, 2005

奧運新星




















奧運乜項目?

05年Coolook新增項目 ~ 大食懶

5大條件:

  1. 食量大
  2. 體重長期維持5公斤以上
  3. 嚴禁運動
  4. 2個鐘維持同一動作/姿勢
  5. 最重要係個樣斯文靚仔

6 comments:

Ming said...

大少,
好勁呀你!奧運金牌你揾硬啦!
不過講樣你知oY,你玩呢d O野時真係要小心呀!話說前兩日爽媽又係比左幾個呢d光環我玩,懶有中秋氣氛咁,其實咪又係用黎"粒"住我!最鬼憎架啦!我咪發狂咁咬O羅!點知比我咬爛o左喎!果d螢光液體咪流晒出黎o羅!爽媽佢地都無發覺,終於最後到咗夜晚時.....我不停咁嘔白泡呀!差d要送去醫院洗胃呀!幾陰公呀!所以你玩時真係要打醒十二分精神呀!

Bosco & Ryan said...

大少,
你都知獨玩難肥啦(雖然你仲好肥)比個我玩好喎,Boma一d中秋節既野玩都無買比我, 近近地你拎個黎啦, 仲有呀, jungle都好近呀,你拎多個比佢0Y

Anonymous said...

爽媽,

乜咁輪盡呀? 咁而家阿爽冇事碼? 有冇睇醫生呀? 醫生點講呀? 佢哋真係睇少一陣都唔得架!佢呢排成日都有唔妥, 搞到我成日心掛掛, 連去街都囉囉孌呀!

大少佢對任何玩具都冇乜反應架! 佢甚少咬嘢, 就連食物都係唔多"趙", 所以先做到奧運星啫. 而且我哋都冇比佢玩, 基本上都係我哋玩佢, 再加上佢係怕死鬼, 連新食物都要諗清楚先食架!哎, 你話咁好定唔好呀?

Anonymous said...

Jungle? 佢響邊處呀? 莫非係左波右gle?

Anonymous said...

大少, 你到奧運金牌實在係太好啦! 下次不如玩平行木丫, 反正你咁鬼定, 連行都懶 :P
Jungle都住附近咋! 不過佢媽子尋日call我話佢好活躍, 成日跳上跳落, 又走來走去, 一D都唔似你咁"靜"喎!

Anonymous said...

哈哈,終於唔使login可以留言. 大少你好番喇. 前面四樣細佬明都做到, 但第五樣斯文靚仔無佢份呀.