Friday, September 09, 2005

大喇叭小喇叭

大少: 你哋睇, 阿四佢哋幫我帶咗個大喇叭, 搞到我行路一扑一碌呀! 憎死大喇叭!



Miss Four: 呢個小喇叭好似唔係幾夠大, 但係就要$50蚊嘞, 睇埋醫生要$460, 鬼叫你唔小心周圍撞, 撞損隻眼角膜, 你快D賠番$460同一日假比我呀!!!!!!! 我仲要每2個鐘同你滴2隻藥水 (隔半個鐘先可以滴第2隻藥水), 另外仲要食藥同滴眼藥膏, 又要擔心你好番有冇疤, 仲搞到我星期日冇得去BBQ........... 小喇叭.........好貴呀!!!!!!!!

2 comments:

Ming said...

大少,
希望你早日康復啦!以後要小心d啦!

Bosco & Ryan said...

大少,你個頭咁大就係好容易撞親呀,你小心d啦,會好快無事!!