Saturday, October 01, 2005

我的每一天

Miss Four: 你每日喺企做咩嘅嘖!

大少: 我邊有你哋咁懶吖, 其實我好忙架, 晨早先要排毒, 跟住做吓晨運, 咁你哋先起身整早餐比我食, 之後梗係要嘥吓啦, 張梳化硬就硬D, 不過OK啦; 瞓醒就有另外一個老阿四比Omega 3比我食, 之後就看吓門口, 等你班奴才返嚟食晚餐囉!





















3 comments:

Ming said...

嘩!大少, 你呢d咪叫"帝皇式生活"o羅!羡慕死我lu !!

Bosco & Ryan said...

大少, 咁你都幾嘆0Y, 時時刻刻有人陪, 我就每日望穿秋水到入黑班奴才先返!

Anonymous said...

大少, 你張真皮梳化好靚靚呀, 杜大娘教你玩真皮貓抓板吓...你細佬呢樣野最耍家, 睇下你地有冇遺傳先~~~