Thursday, August 28, 2008

測試結果

貓湖傳聞, 這張毯很受貓貓歡迎, 但是要我到x-pet/紅xx買$250都實在有點困難, 多謝同事周先生的慷慨, 一口氣買了$500多元貓糧, 並送了其中一張貓毯給我, 終於等到今晚可以測試下它的威力了!
結果是....... 預期之外
我家的2位確實是少爺, 很斯文淡定, 面對如此大吸引力都留有餘力, 更預料之外是一向較活潑可愛好動的二少竟玩得如斯優雅, 反而平時cool爆的大少會如此力歇與貓毯鬥爭, 搞到疲累不堪







3 comments:

Wendy Tso said...

大少look so "high" wor! 期待Cherry快d買返黎等我班細路都可以"high"下.
不過你兩個闊少都係三分鍾熱度既........不如益下我好過啦^w^

Anonymous said...

連佢2個唔吼貓草都玩到顛,我都好期待我屋企"果劇肥嘢"有咩反應!

Christy said...

Christy was so "high" with this too!