Saturday, August 09, 2008

貓展虐待編

miss four: 衰仔, 你做乜果日咁惡死呀! 成日擘大個口heah人!
cret cret: 主人,我真係好唔開心架,我已經用眼神叫佢地唔好, 佢哋都仲搞我呀.... 嗚嗚嗚....佢地又栓我個鼻, 整我塊面, 又用梱仔打我, 仲迫我埋籠角凶我,你唔好以為阿姑笑騎騎, 佢其實喺度gee lee koo loo叫我因住呀.....


























Mr. Four: 去得咁淒涼, 咁我考慮吓下次唔去嘞 @~@

2 comments:

Christy said...

Sorry呀,趕唔切返香港去貓展同妳地打氣,不過,既然想到下次唔去,今次應該收穫豐富啦!

菲菲 said...

成績點jack?