Sunday, November 11, 2007

Cat Show 的喜悅與傷悲

今次是Secret自出賽以來取得最好成績的一次, 但我並沒有很激動, 因為我最愛的PaPa並沒有如我希望的勝出, 可是在他出場的時候, 獲得很熱烈的反應, 已為我帶來無比的滿足感(撮錄: 嘩!佢好肥呀...! 佢好大隻...! 佢好得意! 哈哈哈!)

(在此聲明, 我並不是指Secret取得甚麼頂尖成績, 希望別人不要斷章取義為獲獎無數)

而令人感到傷悲的是, 有繁殖者為知道別人的貓的質素而做出極無禮貌的行為, 擅自進入別人的展區揭開籠罩偷看貓隻並作出惡意批評! 勝負其實並不代表一切, 何必令比賽變成戰爭, 硬要把別人視作敵人, 要對方非死不可呢! 這是比賽的意義嗎?

5 comments:

Christy said...

恭喜大少攞到咁多花花呀!

究竟邊個咁衰做埋d咁小家既野呀?

Anonymous said...

多謝Christy!

邊個? 無謂喺度講啦! 你估下啦, 你應該估到嘅!

Anonymous said...

恭喜晒呀大少!!叻仔!
我都好想見下pa pa 真身呀!!!

菲菲 said...

哎呀,貓展黎唔到,見唔到cret cret同papa添,哈哈,如果我有去,我估當我見到評判抱papa出黎時,我一定會...........
嘩嘩嘩嘩嘩~~~~~~~由左變嘩到去右邊XDDD

Anonymous said...

係呀! 我重重覆覆睇番好多次video, 錄到身邊有人係度嘩, 連個judge都嘩埋一份! 話佢big boy! 我覺得好開心呀! d人又鑽佢靚, 又講佢好肥呀! 真係開心過cret cret攞花花! 雖然我知佢唔係個種靚, 不過都真係好開心架!

仲有呀! 抱papa出去同返去時, 佢會攬住我條頸架, 好warm架!平時係屋企佢唔會架!