Friday, March 03, 2006

The First Time You See Him Walking

6 comments:

Bosco & Ryan said...

話時話大少, 我識你咁耐真係第一次見你起身兼行路, 好得意呀! 仲有我明白miss four話你點避開D玩具喇, 你真唔識貨,比著BODY同我玩我已經玩到顛晒LU.......

Anonymous said...

嘩!大少終於肯郁喇!我真係第一次見到你有咁多動作㗎,我估 Miss Four 應該會好開心~~~

Anonymous said...

大家同我講生日快樂啦, 今日我生日呀!

Anonymous said...

sorry sorry 無記性添, 祝大少生日快樂,健健康康,開開心心過每一天!

Ming said...

嘩!大少,祝你生日快樂呀!好像是2歲呀呵!
希望你精靈可愛,健康快樂!

Anonymous said...

大少,補祝你生日快樂!sorry 呀,掛住 Christy 做手術,乜都唔記得哂添!Anyway,祝你健康活潑,要乜有乜啦!Miss Four 同 Mr Four 點樣同你慶祝呀?