Tuesday, March 21, 2006

我只不過是一隻普通貓

大家成日以為我唔行唔走, 其實係大家未見過我平時嘅生活情況啫, 今次有機會嘞!

3 comments:

Anonymous said...

大少..你係亞四心目中只係普通貓一隻.但係在出 show 個時..就係一隻冠軍貓.幾多貓迷行過都望多兩眼..好覩呀!好大個頭呀!可唔可以影吓相呀...明末

Bosco & Ryan said...

我終於明喇! 冠軍貓o係屋企係普通一隻可愛貓,但出show或出街係好有性格(打死都唔郁保持冠軍貓姿態)! 我又預祝大少8月榮升GC!

Anonymous said...

大少真係大少,舔手都淡淡定,唔似得 Christy 成隻餓貓咁呀!