Thursday, February 19, 2009

挑戰大少先

大少已經唔再吸引大家喇, post左d相都冇人回應, 輪到我傻pa出場, 睇下有冇人留言先!

5 comments:

菲菲 said...

話比大少聽丫拿!話佢唔吸引!哼!
papa仍然咁肥美! *3*

Bosco & Ryan said...

大少唔係唔吸引,你都要寫多幾隻字吸引我地讀者回覆嘛!!
大少撐到獅子皇變晒型嘞!!
papa依然肥美,你仲話佢唔肥 @_@

Cret Cret & Pa Pa & ToToRo said...

獅子皇又冇變形喎, 我估一係獅子皇肥左, 一係就阿cret偷練縮骨功

Anonymous said...

吾係喎, 我仍然覺得大少仍然係有"贊"爆獅子皇喎, 你睇佢攝到實一實o架喎!!

至於阿pa,我無野講.....
淨係想抱下佢jet!!!咁好肉地一定好好抱的!!

Carrie said...

大少典會吾吸引丫... 大少依然貢靚仔, 亞pa依然貢好肉地 ...