Saturday, November 01, 2008

打得火熱

我知我與你 會愛得激烈
越親越熱 然後短兵相接
我不怕愛上你 與你打得火熱
像這般親熱 誰又需要撇脫


5 comments:

Anonymous said...

你打我, 我打你, 成間屋充滿生氣, 羨慕死人嘞......wakakaka
大少總是隔岸觀火......醒呀!!!!!

Anonymous said...

哎唷!細b你打到走光o刺!快d冚住啦! wahahahaha!!

Christy said...

嘩!好激烈既打鬥場面喎!影到最尾一張既時候係唔係忍唔住,要出手按停佢地呢?

菲菲 said...

我只到一團肉!!XDD

Ah duck said...

嘩,乜開大片丫,因乜事咁燥@@