Sunday, October 19, 2008

打破宿命

每次去show, 評判越表現開心, 表面越喜歡我家的貓貓, 往往都唔會被選出, 今次竟然係唯一一次能打破這個宿命! 原因係...... 細B出賣了自己的色相....... 他獻出了作為貓以來對陌生女人的初吻, 換取了一個彩帶, 其實最主要係要換到一包2KG嘅貓糧! 這個女人就是她了, 唉.......阿B你真係可憐嘞























大家唔知有冇留意呢, Mr. Four去咁多次show都冇同評判一齊影過相架, 今次都係第一次咋! 連阿CRET係N年前拎果條第三都冇影過, 今次佢影嘅原因係佢認為, 呢個將會係BB貓世之中, 最大嘅成就嘞! 講真, 真係超超超出晒我哋預期之外嘅之外囉, 我哋好耐都冇拎過D貓攞果D藍, 黑 OR 白嘅色帶返去(通常比左都留返喺個展籠就算), 當阿B攞到白色嘅時候, 已經鬼咁開心, 仲拎返去讚BB叻仔, 後尾2個RING拎埋黑色更加覺得尋日超額完成啦!

2 comments:

Anonymous said...

恭喜晒細!恭喜晒Mr.Four & Miss Four,細B勁叻仔,開心到識得企係Mr.Four隻手度,勁呀!!

Ah duck said...

托托籮叻仔!抵錫