Friday, September 19, 2008

童年的我一定天真可愛

車姐姐話小朋友大得好快, 一定要影多d相, 我就話我跑得快好多咯!






4 comments:

Christy said...

正如我的同事所說,貓B永遠都係無敵既!係呢度又一證明!

Anonymous said...

wa wa wa, totoro bb 眼仔碌碌咁,好得意好得意呀!! EE好想抱抱你呀!習吾習慣新居呢? 有無同2位哥哥玩呢? EE祝你快高長大,繼續精靈活潑可愛!

菲菲 said...

跑得快d大得快d嘛!阿b真係醒!眼仔碌碌好精靈呀!影多d影多d影多d!!!唔准偷懶!!
貓展果時夠"秤"未?不如去玩下啦!等我有機會抽水.XDDD

Anonymous said...

唉呀! totoro真係可愛到極架啫,眉清目秀,眉精眼企,眼仔碌碌,金銀滿屋,好貓好貓....