Saturday, March 22, 2008

The Best Winner Is

今日賽事總算順利完成, 而得獎者亦都順利誕生, 我哋而家去一去片, 睇下得獎片段:

好, 恭喜晒呢位得獎者......Edward Maeda San, 佢得到"最投入評判大獎"真係實至名歸, 因為佢舉到手軟兼手震都仲要舉, 由於今日好早完成我就走咗, 我哋下次有機會先訪問佢得獎感受
(由於技術故障, 片段由中段以後未能提供聲音效果, 不便之處, 敬請原諒)
至於另一個由各現場觀眾投票選出嘅"最無癮大獎"得獎者係:














好, 恭喜晒呢位再次連任嘅得獎者, 但係由於呢位得獎者係無影派嘅弟子, 佢一路使出佢嘅快到無影手法, 所以今次拍攝唔到得獎片段, 敬請各位網友見諒

1 comment:

菲菲 said...

黑面神果招無影手確實勁,我都未對到focus,隻貓已經入返籠. @@
日本伯伯好好人丫,特登舉住隻貓比我影.