Monday, May 07, 2007

睇醫生 - 2nd Update

直至今朝, cret cret都不能自行wee wee, 好辛苦等到九點九不顧一切先去診所, 幸好已開門, 但醫生未返.
余醫生見到我們都有點愕然, 醫生檢查過, 發現膀胱唔係好大, 又唔係好實, 於是同男護士哥哥都試吓可唔可以同佢撚吓迫佢痾, 但都唔成功, 於是就只有決定插喉放尿.
於是要驗血, 麻醉, 放尿洗膀胱, 照x-ray. 驗血結果為正常, 沒有中尿毒, 放尿沒有血, 尿液雖濃但清, 膀胱有crystal, x-ray沒有發現尿石, 應該是尿道發炎使尿道收窄, 於是不能排尿, 醫生話情況都尚好, 因為我們發現得早.
雖然醫生護士話可以先離去等電話通知, 不過我們還是不放心, 於是堅持在診所等, 在手術完成及x-ray檢查ok後, cret cret又甦醒咗先至離開診所, 然後又趕返屋企睇papa, 佢又2日冇bubu, 好彩比佢食完嘢, 玩一輪, 佢又bubu咗先放心晒, 終於可以好好瞓一陣, 之後先覺得肚饑咋, 已經2日未好好食過呀!

2 comments:

Anonymous said...

今次Miss Four, Mr. Four, Cret Cret & PaPa 都辛苦了, miss four你好好休息吓, 留力照顧cret cret & papa呀! 加油加油!!

Anonymous said...

Miss Four...大少同扒扒一定無事.好快雨過天清..我地為你打氣..加油