Saturday, January 27, 2007

同病相憐

今朝cret cret一早 起身, 唔夠幾分鐘, 就痾2次wee, 好細tuk, 細過金莎, 唔夠15分鐘又痾, 又無端端自己大聲叫, 冇幾耐又痾, 之後停了一陣, 我哋見佢冇乜嘢, 以為佢扭計, 同佢清潔耳仔同剪指甲, 佢好唔高興, 掙扎之後又wee, 今次miss four拿拿聲攞個兜去接, 今次幾大tuk吓, 然後打去go go睇開個醫生度掛號, 姑娘話會覆電話, 不過等到11點幾都冇, 於是再打去追先話可以即刻去!

驗完後, 報告話沒有血, 但有白血球, 即有發炎徵象, 自身免疫系統與病菌博鬥, 顯微鏡下只見到有好少好少crystal(1,2粒). 醫生初時話病況很輕微, 可以先觀察, 若持續有痾"屹"尿情況, 才用藥, 現在可轉糧幫助多喝水; 不過知道我哋會去旅行, 於是建議食藥幫佢, 免得因為我哋唔喺企, 佢情緒轉差影響病情惡化.

盛惠hk$551.














順道多謝go 媽同杜大娘, 兩位share咗好多有關呢個病嘅資料, 如果唔係, 我哋冇咁快發現, 最怕當我哋去旅行先發病就大件事嘞!

3 comments:

Anonymous said...

Miss Four .余醫生診症好詳細.放心喇.定時食药就無事喇...最緊要多喝水..

Anonymous said...

其實我諗好多貓(公)都有呢個問題, 只不過未去到尿頻或好嚴重, 所以主人未發覺. 我估好多貓如果驗既尿都會有結晶. 而家大少可以早D發現問題就好, 開始食處方糧, 可以及早對正下藥.

杜高明已經好返晒啦.不過因為我驚佢會係唔適當既時間(例如我地當日唔可以即刻帶佢睇醫生,或在晚上發現)病發, 我向診所騙了一包抗生素"看門口". 咁樣無論點我都可以即時餵佢食左藥先.

Anonymous said...

點呀,大少好番哂未呀?