Sunday, November 26, 2006

Thank You Bosco


Cret Cret:
上次party去波仔度又食又拎, 佢d糧好 味呀, 我返到屋企食過又絕食爭取換糧, 革命成功, 而家肥嘟嘟呀!

Miss Four:
Go媽, 你都去波仔度攞d試吓, 睇吓波仔會唔會轉吓糧肥番? 聽講出年2月同4月都好似又有show呀! 要快d嘈肥阿go go呀!


Danny都話呢隻糧食肥貓呀!

3 comments:

Bosco & Ryan said...

大少, 見到食得咁開心又肥嘟嘟我自己都好開心呀, 你繼續食多d身體強壯D病痛都走晒! 邊個要食要試就過黎我度啦!

Anonymous said...

嘩...食肥貓既貓糧...肥婆Christy 冇份食lu...

Anonymous said...

go 媽都想攞 D 俾我試.佢話我太瘦.要增肥