Thursday, August 31, 2006

畢業証書

真估唔到, 原來都有証書架!!!!! 仲未稔到點"表"起佢好呢!!

7 comments:

Anonymous said...

好犀利呀大少, 一定要叫miss four表起佢, 邊個人去探你都見到你D威水史!

Christy said...

嘩嘩嘩!大少你好威呀!有張畢業証書就梗係要「表」起佢啦,最好係再放大 d 先至表喎!

Anonymous said...

亞哥你真爭氣
不枉 Miss Four 一番心機
Coolook 出咕咗第一隻級冠軍貓
為奶娘爭光..
仲為我地 Coolook Family 打響名堂
感謝你

Anonymous said...

亞哥你真爭氣
不枉 Miss Four 一番心機
Coolook 出咕咗第一隻超級冠軍貓
為奶娘爭光..
仲為我地 Coolook Family 打響名堂
感謝你

Anonymous said...

嘩, 呢張就係GC證書, 有型啊!!

Anonymous said...

你好!我是COOLOOK ABI ABI&COVER GIRL的新妈妈,我们应该见过面的!
COOLOOK给我这个地址,来看过,一直没有留言!
很喜欢你的“大少”呀,真是好漂亮!
我的COOLOOK ABI ABI差4分也要拿到“毕业证书”啦,期待中呢!
我的BLOG也刚开始玩,也欢迎你到我这里玩呀!
不知道你是否能看懂我的简写字?

Anonymous said...

Abi 媽, 妳好!

謝謝妳對大少的讚賞及多謝蒞臨參觀! 另外, 我是可以看到妳的字體的! 我也記得我們是曾經見過面的!

其實我也很喜歡妳的Abi Abi, 我很喜歡紅虎紋的! 現在也在等coolook新紅虎紋bb呢 (像是自abi以後,還沒有一頭紅虎紋仔呢)! 這不代表我不喜歡cover gril, 而是我是"重男輕女"的.... 呵呵!!! 說笑吧! 我確實喜歡男仔的, 除了.... coolook的 "大嚿飯"!