Saturday, July 01, 2006

看不見的催眠曲

在一個炎熱的下午, 屋內冷氣開放, 柔軟的梳化, 冰涼的玻璃面, 正是午睡的好地方.
可是, 這只是你們看見的一部份, 而你們沒有聽見的, 就是在這屋內的四個人, 正在我的身旁埋頭苦幹, 制造悠揚的樂曲; 然而, 這正是我最喜愛的催眠曲……碰…. 槓….. 正…. 食….. 我始終喜歡有人陪著我而不騷擾我! 就這樣, 我睡了整整一個下午, 可是我的肚皮也奏了好幾個小時的樂曲















3 comments:

Anonymous said...

巴打....睇落好似肥番 D..宜家你食緊邊隻糧呀..

Anonymous said...

大少係玻璃上既睡相好可愛呀...

Anonymous said...

我都覺得佢好得意呀張相, 所以特登post呢張相上去, 佢個頭唔知點解鬆起晒, 而且嗰度好窄架咋!

但係個blog唔知攪乜, load咗成個鐘先攪掂, 差d要放棄呀!