Wednesday, June 07, 2006

頭枕



我的頭枕是個

"門頂"









3 comments:

Bosco & Ryan said...

大少, 你叫miss four買o個個枕頭比你啦,個門頂似乎好硬兼唔夠你個頭枕喎.
miss four又話你廋, 但我見相中o既你依然係咁大件頭呀!

Anonymous said...

波媽,

我有比佢架, 不過佢係都唔用, 淨係鍾意瞓大門同我房門門頂!

你唔覺得佢個身都冇幾兩肉, 你阿波仔幾勁呀! 好似我冇比飯佢食咁呀!

Anonymous said...

Miss Four, 咁大少使唔使出show前谷番肥D呀?不過佢而家睇黎個頭仲大仲得意喎......